Τόπος συνάντησης για εμάς που πιστεύουμε
πως τα εμπόδια είναι για να τα υπερπηδάς,
όχι για να σε σταματούν. Που σκεφτόμαστε θετικά,
αναλαμβάνουμε δράση και συμμετέχουμε σε ό τι μας αφορά.

Αναζητάμε την έμπνευση

25 Ιουνίου 2018, 10:30

5 ιδέες για καλύτερη προώθηση του ξενοδοχείου σας

Για τους περισσότερους στο χώρο του τουρισμού η καλοκαιρινή σεζόν έχει ήδη ξεκινήσει. Ποτέ όμως δεν είναι αργά να αυξήσετε τη ζήτηση στο ξενοδοχείο ή τα ενοικιαζόμενα δωμάτια που διαχειρίζεστε. Διαβάστε παρακάτω 5 ιδέες για την καλύτερη προώθηση του ξενοδοχείου σας που ίσως να μην είχατε σκεφτεί.


Ο ανταγωνισμός, ιδιαίτερα αυτήν την εποχή, είναι τεράστιος. Αυτό σημαίνει ότι εάν θέλετε να ξεχωρίσετε θα πρέπει να φύγετε από τις κλασικές μεθόδους προώθησης και να προσφέρετε στους πελάτες σας κάτι ξεχωριστό, μια μοναδική εμπειρία. Και το καλύτερο; Δεν χρειάζεται να μπείτε σε περιττά έξοδα, μπορείτε να το κάνετε αξιοποιώντας τις δυνατότητες που ήδη έχετε.

Δείτε πώς θα πετύχετε την καλύτερη προώθηση του ξενοδοχείου σας:

Είτε εργάζεστε σε μεγάλη ξενοδοχειακή μονάδα είτε στην οικογενειακή επιχείρηση με ενοικιαζόμενα δωμάτια, οι παρακάτω ιδέες, θα σας εμπνεύσουν ώστε να προσφέρετε στους πελάτες σας κάτι παραπάνω και έτσι να είστε πάντα πρώτοι στις προτιμήσεις τους.

1. Φροντίστε για την παρουσία σας στα social media.

Όπως πολύ καλά γνωρίζετε, τα social media αποτελούν σημαντικό μέρος της καθημερινότητάς μας. Άρα, αποτελούν μέρος και της καθημερινότητας των εν δυνάμει πελατών του ξενοδοχείου σας. Επομένως, η πολύ ενεργή παρουσία σας σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook και το Instagram θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τις κρατήσεις σας.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε τις προσφορές σας, αλλά και την πολύ όμορφη ατμόσφαιρα του ξενοδοχείου σας ανεβάζοντας φανταστικές φωτογραφίες. Για παράδειγμα, οι διαφημίσεις στο Facebook θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε το κοινό της σελίδας σας και είναι κάτι που μπορείτε να κάνετε εύκολα και μόνοι σας.

2. Βγάλτε μοναδικές φωτογραφίες και video που συναρπάζουν.

Η Σαντορίνη αποτελεί έναν από τους κορυφαίους ελληνικούς προορισμούς για το καλοκαίρι και όχι άδικα. Οι φωτογραφίες της καλντέρας και του ηλιοβασιλέματος στην Οία συνθέτουν ένα μοναδικό καλοκαιρινό σκηνικό που δύσκολα μπορεί κανείς να του αντισταθεί.

Είναι πολύ σημαντικό λοιπόν να χρησιμοποιείτε ωραίες φωτογραφίες, υψηλής ανάλυσης και video, σε κάθε online μέσο που διαθέτετε. Αυτό το περιεχόμενο θα σας βοηθήσει να προσελκύσετε μια ακόμα μεγαλύτερη ομάδα κοινού. Προσοχή! Θα πρέπει τα όσα θα δει κανείς online να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, γιατί αλλιώς θα πρέπει να υποστείτε τις αρνητικές αξιολογήσεις.

3. Προσφέρετε ένα οργανωμένο πακέτο δραστηριοτήτων.

Ποιος είναι ο σκοπός των διακοπών; Η χαλάρωση! Σκεφτείτε πόσο ωραία θα νιώσουν κάποιοι από τους πελάτες σας όταν ξέρουν ότι δεν χρειάζεται να ασχοληθούν με τίποτα που να αφορά την παραμονή τους στον τόπο των διακοπών τους γιατί θα τα έχετε φροντίσει όλα εσείς; Πού θα πάνε, πού θα φάνε και τι θα δούνε.

Δημιουργήστε μερικά πακέτα για τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες πελατών του ξενοδοχείου σας (ζευγάρια, οικογένειες με παιδιά, ορειβάτες κλπ.) και προσφέρετέ τα σαν επιπλέον υπηρεσία.

4. Δημιουργήστε ένα πρόγραμμα πιστότητας (loyalty program).

Τα προγράμματα πιστότητας είναι πολύ δημοφιλή στον χώρο του τουρισμού, από τις αεροπορικές και τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, τις ενοικιάσεις αυτοκινήτων κλπ. Γιατί λοιπόν να μην εκμεταλλευτείτε και εσείς αυτήν την υπηρεσία προς όφελος της επιχείρησής σας;

Για παράδειγμα, μπορείτε να εξασφαλίσετε στα μέλη του προγράμματος 1 επιπλέον νύχτα, όταν κλείνουν για περισσότερες από 3 ημέρες, ένα upgrade σε κάποια υπηρεσία ή ακόμα και ένα δωρεάν γεύμα ή ποτό. Οι πελάτες σας θα θέλουν να επιστρέψουν για να απολαύσουν αυτή τη δωρεάν παροχή και εσείς θα καταφέρετε να αυξήσετε τις κρατήσεις σας.

5. Αξιοποιήστε τις λιγότερο γνωστές γιορτές/επετείους.

Η καλοκαιρινή περίοδος είναι περίοδος με πολύ δουλειά ακόμα και για την πιο μικρή ξενοδοχειακή επιχείρηση. Τι γίνεται όμως μετά το τέλος της σεζόν ή σε περιόδους όχι τόσο υψηλής ζήτησης;

Μια ιδέα που εφαρμόζουν πολλές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις στο εξωτερικό και τα τελευταία χρόνια και στην Ελλάδα είναι τα θεματικά Σαββατοκύριακα. Με λίγα λόγια, εκμεταλλευόμενοι κάποια λιγότερο γνωστή ή τοπική γιορτή μπορείτε να οργανώσετε κάποια δραστηριότητα στο ξενοδοχείο σας (π.χ. οινογνωσία, latin βραδιά κλπ.) για να προσελκύσετε κόσμο.


Ελπίζουμε οι παραπάνω ιδέες να σας βοηθήσουν να έχετε μια καλή σεζόν και έναν ακόμα καλύτερο χειμώνα. Επίσης, θα θέλαμε να σας υπενθυμίσουμε τη σημαντικότητα ενός προγράμματος ασφάλισης ξενοδοχείων και ενοικιαζόμενων δωματίων προκειμένου να προστατέψετε το κτήριο, το περιεχόμενο και τα κέρδη της ξενοδοχειακής σας επιχείρησης από όλους τους σημαντικούς κινδύνους.

Η άποψή σας;

comments powered by Disqus
Ο λόγος ύπαρξης αυτού του ιστότοπου είναι να γίνεται συζήτηση, να ακούγονται γνώμες , να μοιράζονται προβληματισμοί. Εδώ λοιπόν, περιμένουμε τη δική σας άποψη. Προσπαθήστε το σχόλιό σας να είναι σύντομο και κατανοητό και να σέβεται τους συνομιλητές σας και τους αναγνώστες γενικά. Διατηρούμε το δικαίωμα να διαγράφουμε υβριστικά σχόλια.