Εξυπνότεροι στα καθημερινά

Τρόποι να αντιμετωπίσετε τις ιώσεις και να προστατευτείτε τις γιορτές

Αυτή η εποχή, εκτός από ωραίες γιορτινές στιγμές, κρύβει και κάποιους κινδύνους, οπότε εάν δεν θέλετε να περάσετε τις γιορτές στο κρεβάτι, με μία ίωση να σας ταλαιπωρεί, δείτε με ποιους τρόπους θα προφυλάξετε τον οργανισμό σας.

Τρόποι να αντιμετωπίσετε τις ιώσεις και να προστατευτείτε τις γιορτές
Εάν είστε επιρρεπείς στις ιώσεις πάντα υπάρχουν κάποια «κόλπα» που μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό σας για να μην πέσετε στο κρεβάτι. 

Σωστή διατροφή

Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι παραδοσιακά ο σύμμαχος του οργανισμού. Ωστόσο και κάποιες άλλες τροφές μπορούν να θωρακίσουν τον οργανισμό σας, όπως τα λιπαρά ψάρια που είναι πλούσια σε Ωμέγα 3 λιπαρά οξέα, τα οποία προστατεύουν από τις φλεγμονές, που εκθέτουν πιο εύκολα τον οργανισμό στις ιώσεις. Τα στρείδια βοηθούν στην γρήγορη ανάρρωση από το κρυολόγημα, καθώς είναι πλούσια σε ψευδάργυρο, το σκόρδο παρέχει υψηλή αντιοξειδωτική δράση στον οργανισμό, τα εσπεριδοειδή από πάντα φημίζονται για την απαραίτητη βιταμίνη C και ο μάραθος μαζί με τον γλυκάνισο λειτουργούν ως αποχρεμπτικά και συμβάλλουν στην αποσυμφόρηση στο αναπνευστικό.

Συμβουλές προστασίας

Φροντίστε οι κλειστοί χώροι που βρίσκεστε να αερίζονται καλά. Επίσης, δεν είναι τυχαίο ότι όλοι συνιστούν να πλένουμε τα χέρια μας πολύ συχνά. Οι ιοί της γρίπης και του κρυολογήματος μπορούν να επιβιώσουν αρκετές ώρες σε διάφορες επιφάνειες, οπότε εάν αγγίξετε με βρώμικα χέρια το πρόσωπό σας είναι πιθανό να μεταφέρετε τον ιό στην αναπνευστική σας οδό, εφόσον εκείνος έχει κολλήσει στα δάχτυλά σας. Θυμηθείτε να κρατάτε απόσταση ασφαλείας όταν συζητάτε με άλλους ανθρώπους για να αποφύγετε τη μετάδοση του ιού με τα σταγονίδια, όπως ακόμα καλό είναι να αποφεύγετε τις πολλές χειραψίες σε περιόδους έξαρσεις των ιώσεων

Πως περνάει γρήγορα το κρυολόγημα;

Εάν δεν καταφέρετε να τη «γλιτώσετε», τότε θυμηθείτε να ξεκουραστείτε αρκετά, να καταναλώνετε άφθονα υγρά, φρέσκους χυμούς και ζεστά αφεψήματα, να τρώτε δυναμωτικές σούπες πλούσιες σε βιταμίνες, να κάνετε εισπνοές με ατμούς ευκάλυπτου και να μην κάνετε υπερβολική κατανάλωση φαρμάκων. Ο πυρετός είναι για παράδειγμα ο τρόπος που έχει ο οργανισμός για να πολεμήσει τα μικρόβια. Διαβάστε για μερικές ακόμα φυσικές λύσεις για να καταπολεμήσετε το κρυολόγημα.

Καλό είναι να γνωρίζετε ότι εάν ανήκετε σε ομάδα υψηλού κινδύνου πρέπει να απευθυνθείτε στον γιατρό σας, ωστόσο για τις απλές ιώσεις δεν ενδείκνυται η κατανάλωση αντιβιώσεων. 

Τέλος, σε κάθε περίπτωση, κι αν θέλετε να νιώθετε ασφαλείς δεν έχετε παρά να κάνετε ένα ασφαλιστικό πρόγραμμα υγείας . Η Eurolife ERB διαθέτει προγράμματα Υγείας, ώστε να καλύψει κάθε ανάγκη για έγκαιρη διάγνωση και αντιμετώπιση. Εσείς, μπορείτε να επιλέξετε τις καλύψεις που ταιριάζουν σε εσάς, και έτσι θα έχετε το κεφάλι σας ήσυχο ακόμα κι αν κολλήσετε ένα απλό κρυολόγημα.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Εξυπνότεροι στα καθημερινά

Γιατί αυξάνονται τα τελευταία χρόνια τα ακραία καιρικά φαινόμενα;

Είναι πλέον κοινή διαπίστωση ότι τα ακραία καιρικά φαινόμενα, όπως οι πλημμύρες, οι ξηρασίες και οι καύσωνες έχουν τα τελευταία χρόνια πολλαπλασιαστεί και οι επιστήμονες υποδεικνύουν ως κύριο υπεύθυνο γι’ αυτή την εξέλιξη την κλιματική αλλαγή. Τι σημαίνει όμως για την καθημερινότητά μας και πώς μπορούμε να προστατευτούμε;

Εξυπνότεροι στα καθημερινά

Oι εξετάσεις υγείας που πρέπει να κάνει κάθε γυναίκα μετά τα 30

O προληπτικός έλεγχος, ακόμα και στην νεαρή ηλικία των 30, θεωρείται απαραίτητος. Κάποιες γυναίκες το αποφεύγουν λόγω φόβου, άλλες γιατί θεωρούν ότι δεν τις αφορά, όμως η καλή υγεία είναι το «όπλο» μας για να αντιμετωπίζουμε τις αυξημένες απαιτήσεις της καθημερινότητάς μας.

Εξυπνότεροι στα καθημερινά

5 +1 Tips διατροφής για το γιορτινό τραπέζι

Οι γιορτές είναι μια ευκαιρία να χαλαρώσουμε και να ξεφύγουμε από το πρόγραμμά μας. Θα κοιμηθούμε λίγο περισσότερο, θα βγούμε περισσότερο και θα φάμε, σίγουρα, περισσότερο.  Τα παρακάτω tips θα μας βοηθήσουν να μην υποδεχτούμε το νέο χρόνο με περισσότερα κιλά και hangover!