Δείτε το από άλλη γωνία

10 + 1 φυτά εσωτερικού χώρου για να διακοσμήσετε το σπίτι σας

Το χειμώνα είναι αλήθεια πως περνάμε όλο και περισσότερο χρόνο στο σπίτι. Αυτό σημαίνει ότι πρέπει το περιβάλλον μας να είναι όμορφο και η ατμόσφαιρα ιδανική. Τα φυτά εσωτερικού χώρου μας βοηθούν γιατί ακριβώς καθαρίζουν την ατμόσφαιρα του σπιτιου, ενώ ομορφαίνουν το χώρο.

10 + 1 φυτά εσωτερικού χώρου για να διακοσμήσετε το σπίτι σας

Πώς όμως επιλέγουμε τα σωστά φυτά; Και ποιά αντέχουν σε εσωτερικούς χώρους;

Ιδανικά για εσωτερικούς χώρους

Τα φυτά παίζουν ενεργό ρόλο στη διακόσμηση ενός χώρου, και μάλιστα τα τελευταία χρόνια είναι τάση, καθώς δίνουν χρώμα και μια αίσθηση ξεγνοιασιάς. Για να διατηρηθούν όμως, ειδικά το χειμώνα, που το φως είναι λιγότερο και ο εξωτερικός αέρας που επιτρέπουμε να μπει στο σπίτι περιορισμένος, πρέπει να διαλέξετε φυτά με δυνατές αντοχές.

φυτά εσωτερικού χώρου πόθος

1. Ο πόθος, για παράδειγμα, έχει μικρές απαιτήσεις στη συντήρησή του, ενώ μπορείτε να τον τοποθετήσετε σε όποιο σημείο του σπιτιού θέλετε.

φυτά εσωτερικού κρότωνας

2. Ο κρότωνας είναι ένα φυτό που ταιριάζει με τον πόθο στις συνθήκες κάτω από τις οποίες αναπτύσσεται, όπως και για τα δύο ισχύει ότι δεν αφήνουμε τα παιδιά ή το κατοικίδιό μας να τα πλησιάσει.

φυτά εσωτερικού φιλόδενδρα

3. Τα φιλόδενδρα επίσης μπορούν να σκαρφαλώσουν στη βιβλιοθήκη ή στα άλλα επίπλά, και χρειάζονται αρκετή υγρασία, ωστόσο τα φύλλα τους σε σχήμα καρδιάς τα κάνουν να ξεχωρίζουν.

φυτά εσωτερικού χώρου φίκος

4. Ο φίκος είναι η πλέον κλασική διακοσμητική επιλογή, καθώς υπάρχει πάντα σε κάθε σπίτι, και με τα γυαλιστερά, σε σκούρο πράσινο, φύλλα του, δίνει μια ωραία αίσθηση στον χώρο. 

φυτά εσωτερικού χώρου δράκαινα

5. Η δράκαινα, δεν έχει μεγάλες απαιτήσεις σε φως, οπότε είναι ιδανική για τους χειμωνιάτικους μήνες. 

Φυτά με ευεργετικές ιδιότητες

Ο μύθος που παλιότερα έλεγε ότι δεν πρέπει να έχουμε φυτά μέσα στο σπίτι καταρρίφθηκε και τώρα οι επιστήμονες σημειώνουν ότι υπάρχουν φυτά που έχουν ευεργετικές ιδιότητες για την υγεία μας.

φυτά εσωτερικού χώρου φοίνικας αρέκα

6. Ο φοίνικας αρέκα από την Μαδαγασκάρη είναι εκείνο το φυτό που απελευθερώνει υγρασία κι έτσι καθιστά την αναπνοή πιο εύκολη, ειδικά για όσους είναι επιρρεπείς σε κρυολογήματα το χειμώνα

φυτά εσωτερικού χώρου αλόη

7. Η αλόη είναι γνωστό ότι καθαρίζει την ατμόσφαιρα.

φυτά εσωτερικού χώρου βρετανικός κισσός

8. Ο βρετανικός κισσός εξουδετερώνει τις χημικές ουσίες από τον αέρα. 

φυτά εσωτερικού χώρου φτέρη της Βοστώνης

9. Η φτέρη της Βοστώνης, πάλι, συγκαταλέγεται στα φυτά με τις ευεργετικές ιδιότητες καθώς συμβάλει στην καταπολέμηση των τοξικών ουσιών. 

φυτά εσωτερικού χώρου φοίνικας νάνος

10. Ο φοίνικας νάνος θεωρείται ιδανικός εάν κάποιος θέλει να απομακρύνει από την ατμόσφαιρα το ξυλόλιο, το οποίο είναι χημικό που υπάρχει σε βερνίκια και καθαριστικά. 

φυτά εσωτερικού χώρου φυτά αράχνες

11. Τα φυτά αράχνες, οι ειδικοί τονίζουν ότι αφαιρούν τις τοξίνες από τον αέρα σε μικρό χρονικό διάστημα, γεγονός που τα καθιστά ιδανικά για όσους υποφέρουν από αλλεργίες. 

Σε κάθε περίπτωση, τα φυτά εσωτερικού χώρου μπορούν να λειτουργήσουν θετικά τόσο στην υγεία μας, όσο και στην ηρεμία που αποπνέουν όταν βρίσκονται στο χώρο μας, οπότε τα φροντίζουμε για να μας φροντίζουν κι εκείνα με τη σειρά τους!





ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δείτε το από άλλη γωνία

6 πράγματα που δεν θα έτρωγε ποτέ μία διατροφολόγος

Ρωτήσαμε την Εκάβη Γεωργουσοπούλου, Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Msc, PhD c., ποια τρόφιμα όχι απλώς θα συνιστούσε στους πελάτες της να μην καταναλώνουν, αλλά δεν θα τα έτρωγε ποτέ ούτε η ίδια! Διαβάστε τι μας είπε.

Δείτε το από άλλη γωνία

O μεσημεριανός υπνάκος ρίχνει την αρτηριακή πίεση

Μια νέα επιστημονική έρευνα έχει καλά νέα για όσους έχουν τη συνήθεια να απολαμβάνουν έναν σύντομο ύπνο το μεσημέρι, καθώς διαπίστωσε πως ο μεσημεριανός ύπνος ρίχνει την πίεση.

Δείτε το από άλλη γωνία

H διαλείπουσα νηστεία είναι όντως πιο αποτελεσματική από την υποθερμιδική δίαιτα;

Αν και χρησιμοποιούνταν από την αρχαιότητα, μόλις πριν μερικά χρόνια οι επιστήμονες αποφάσισαν να το εξετάσουν πιο συστηματικά, να μελετήσουν δηλαδή το κατά πόσο η παρατεταμένη αποχή από το φαγητό μπορεί να επιφέρει μεταβολικά ή άλλα οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό. Τι ισχύει λοιπόν σχετικά με τη διαλείπουσα νηστεία;