Δείτε το από άλλη γωνία

Πώς να κάνετε τη γυμναστική καθημερινή συνήθεια

Έξι εβδομάδες. Αυτόν τον χρόνο χρειάζεστε για να αρχίσουν να φαίνονται οι αλλαγές στο σώμα σας μετά από ένα σταθερό πρόγραμμα άσκησης. Σκεφτείτε ότι, με λίγη επιμονή και αποφασιστικότητα, η διάθεσή σας θα βελτιωθεί κατακόρυφα και θα ‘εθιστείτε’ στην ψυχολογική διέγερση που θα νιώθετε κάθε φορά μετά από ένα πρόγραμμα γυμναστικής. Πιστεύετε ότι, μετά από αυτό, θα θέλετε να γυρίσετε στον παλιό σας εαυτό; Σίγουρα όχι.

Πώς να κάνετε τη γυμναστική καθημερινή συνήθεια

Τι μας εμποδίζει όμως από το να κάνουμε τη γυμναστική μέρος του καθημερινού μας προγράμματος; Συνήθως, επικαλούμαστε δικαιολογίες ‘της επόμενης Δευτέρας’ για να γλιτώσουμε τον εαυτό μας από τη συγκεκριμένη απόφαση, καθώς και το ότι φέρνουμε ως πρόφαση τον σύγχρονο τρόπο ζωής που μας στροβιλίζει σε μια δίνη πολλαπλών απαιτήσεων.

Αρκετά με τις δικαιολογίες. Ας δούμε μερικά tips για το πώς θα καταφέρουμε να βάλουμε τη γυμναστική μέσα στην ημέρα και την εβδομάδα μας και να γίνουμε ο καλύτερος σύμμαχος του εαυτού μας.

Μαζί είναι καλύτερα

Καμιά φορά, ο ίδιος μας ο εαυτός είναι ο κυριότερος περιοριστικός παράγοντας. Μπορεί να χάσουμε το κίνητρο να συνεχίσουμε να σηκώνουμε βάρη, να κάνουμε άλλο ένα χιλιόμετρο στον διάδρομο, ή να περπατήσουμε άλλο ένα τετράγωνο στη γειτονιά. Αν, όμως, έχουμε έναν 'σύντροφο στη γυμναστική', τότε τα πράγματα θα πάρουν τη σειρά τους!

Πώς επιλέγουμε τον συναθλητή μας; Κάποιος που μας κινητοποιεί, στηρίζει την προσπάθεια, που χαίρεται με την πρόοδο και που επιμένει στο πρωινό ή απογευματινό ραντεβού στο γυμναστήριο ή στο γήπεδο είναι το ιδανικό ταίρι! Σκεφτείτε πόσο πιο εύκολο θα είναι να είστε συνεπείς στις ημέρες και τις ώρες που εμφανίζεστε στο γυμναστήριο αν το έχετε υποσχεθεί και σε κάποιον άλλο, εκτός από τον εαυτό σας.

Ρεαλιστικοί στόχοι

Χρειάζεται προσοχή στους στόχους που μπαίνουν σε ένα πρόγραμμα άσκησης. Για παράδειγμα, αν ο στόχος είναι να χάσουμε δέκα κιλά μέσα σε ένα μήνα, πράγμα ανέφικτο και ανθυγιεινό, η αποτυχία πιθανότατα θα φέρει απογοήτευση και θα είναι πιο εύκολο να εγκαταλείψουμε κάθε προσπάθεια άθλησης.

Πριν βρεθούμε λοιπόν στο σημείο μηδέν, ας ξεκινήσουμε με το βλέμμα στραμμένο σε μικρότερους, πολύ πιο εφικτούς στόχους, που θα μας κρατήσουν στη σωστή πορεία - για παράδειγμα, δεν ξεκινάμε τη γυμναστική με σκοπό τον μαραθώνιο σε μισό χρόνο, αλλά πρώτα τα 1, 2, 5, 10 χιλιόμετρα, ή τα 15 και 30 λεπτά κ.λ.π.

Παράλληλα, η σωστή στοχοθεσία θα προστατέψει το σώμα από τραυματισμούς και κόπωση, ειδικά αν κάποιος έχει πολύ καιρό να αθληθεί.

Δώστε κίνητρο στον εαυτό σας

Με μικρές, συγκεκριμένες κινήσεις, η γυμναστική θα καταλήξει να είναι ένα απαραίτητο για εσάς καθημερινό πρόγραμμα!

- Απλώστε τον εξοπλισμό του γυμναστηρίου (ρούχα, στρώμα, βαράκια) σε εμφανές σημείο στο δωμάτιο, ώστε να βρίσκεστε σε συχνή επαφή με την έννοια της άσκησης.

- Καταγράψτε πώς νιώθετε αμέσως μετά την άσκηση - όταν δεν έχετε όρεξη, θα ανατρέχετε απλά στις σημειώσεις και θα σηκώνεστε από τον καναπέ αμέσως!

- Στο μηνιαίο ημερολόγιο, κυκλώστε τις ημερομηνίες στις οποίες θα αθληθείτε - έτσι, θα γνωρίζετε από πριν πότε είναι το επόμενο ραντεβού με τον διάδρομο και θα είναι πιο δύσκολο να κανονίσετε κάτι άλλο.

- Ομαδική δουλειά. Εκτός από τον συναθλητή που αναφέρθηκε πιο πάνω, ένα κίνητρο αποτελεί και η ένταξη σε μια ομάδα - χορού, σπορ, πεζοπορίας, κλπ. Είναι πάντοτε καλύτερο να δουλεύουν πολλοί για έναν σκοπό σε μια μεγάλη ομάδα, παρά ο καθένας μόνος του.

- Διαβάστε για τους μύθους σχετικά με τη γυμναστική και ξεπεράστε τους. Όχι, η γυμναστική δεν είναι μόνο για τους νέους.

- Τέλος, υπάρχουν συμβουλές που θα σας κάνουν να πηγαίνετε στο γυμναστήριο - διαβάστε και επωφεληθείτε!

Μην ξεχνάτε ότι και η θέληση χρειάζεται... τη γυμναστική της! Όλοι μπορούν να εκπαιδεύσουν τον εαυτό τους σε συνήθειες που θα τους μεταφέρουν στην επόμενη, καλύτερή τους έκδοση. Λίγος διαλογισμός μπορεί επίσης να βοηθήσει να συντονιστούμε στην εσωτερική μας φωνή που επιμένει ότι μπορούμε να τα καταφέρουμε!


To πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων

To πραγματικό νόημα των Χριστουγέννων

Κάθε χρόνο η ίδια ιστορία. Οι γιορτές, αντί να μας κάνουν χαρούμενους, τελικά μας στρεσάρουν. Τα δώρα, τα τραπέζια, οι απαιτήσεις… Μήπως, τελικά, έχουμε χάσει το νόημα;

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δείτε το από άλλη γωνία

10 απλές συμβουλές για οδήγηση σε χιόνι και πάγο

Η οδήγηση σε χιόνι και πάγο απαιτεί ένα διαφορετικό στυλ οδήγησης, άγνωστο στους περισσότερους εντός των τειχών, μιας και ο χειμώνας, ειδικά στην Αθήνα, διαρκεί ελάχιστα, αλλά και μια πρόβλεψη για παν ενδεχόμενο.

Δείτε το από άλλη γωνία

Ποιες τεχνολογίες smartphones εμφανίζονται και στα αυτοκίνητα;

Η αλήθεια είναι ότι αυτό που ζούμε τα τελευταία χρόνια με την εξέλιξη της τεχνολογίας έχει αλλάξει τις συνήθειές μας και τον τρόπο που είχαμε μάθει τα πράγματα. Τώρα λοιπόν αυτές οι νέες τεχνολογίες, που έχουν φέρει τα πάνω κάτω, μέσω των smartphones, μπαίνουν και στο αυτοκίνητό μας και μας υπόσχονται ακόμα πιο «έξυπνες» μέρες.

Δείτε το από άλλη γωνία

Ιδέες για χειροποίητα χριστουγεννιάτικα στολίδια και δώρα

Ήρθε η ώρα να στολίσετε το σπίτι και το δέντρο σας και να σκεφτείτε τι δώρο θα κάνετε στους αγαπημένους σας; Επειδή το τέλος της χρονιάς μάς βρίσκει πάντα κάπως στρυμωγμένους οικονομικά, δείτε μερικές εύκολες ιδέες για χειροποίητα στολίδια και δώρα!