Αναζητάμε την έμπνευση

10 πιο υγιεινές εναλλακτικές τροφές για να εντάξετε στην καθημερινότητα

Κάθε χρόνο η ίδια ιστορία. Στο πλοίο της επιστροφής από τις καλοκαιρινές διακοπές σκέφτεστε πώς θα γυρίσετε πίσω στο γραφείο, πώς θα ξυπνάτε πάλι νωρίς και το κυριότερο, πώς θα μπείτε πάλι σε ένα πρόγραμμα διατροφής. Όπως έχουμε πει πολλές φορές, το τελευταίο δεν θέλει κόπο, αλλά τρόπο. Αρκεί να βρείτε μερικές πιο υγιεινές εναλλακτικές για τα αγαπημένα σας τρόφιμα και να τις εντάξετε στην καθημερινότητα.

10 πιο υγιεινές εναλλακτικές τροφές για να εντάξετε στην καθημερινότητα
Οι πειρασμοί στην καθημερινότητα είναι πολλοί. Τη μία δεν θα έχετε προλάβει να μαγειρέψετε και θα πάρετε κάτι απ’ έξω. Την άλλη, εκεί που ετοιμάζεστε να φάτε την ωραία σας σαλάτα θα έρθει η πρόσκληση για cinema, που αυτόματα συνδυάζεται υπέροχα με βουτυρένια ποπ κορν ή νάτσος με τυρί. Γίνεται να συγκρατηθείς; Και όμως γίνεται!

Ανακαλύψτε μερικές πιο υγιεινές εναλλακτικές για δημοφιλή τρόφιμα

Κατηγορία: Σνακ

Τα σνακ αποτελούν συνήθως δύο συμπληρωματικά γεύματα, το δεκατιανό και το απογευματινό. Σκοπός τους είναι να μας γεμίσουν με ενέργεια μεταξύ των κανονικών γευμάτων και να ικανοποιήσουν οποιαδήποτε λιγούρα. Υπάρχουν τα πιο δημοφιλή σνακ, αλλά και οι πιο υγιεινές εναλλακτικές τους. Το θέμα είναι τι επιλέγει κανείς να καταναλώνει:
  • Αντί για τσιπς, δοκιμάστε να φτιάξετε στο σπίτι ποπ κορν με λίγο λάδι. 
  • Αντί για σοκολάτα γάλακτος, επιλέξτε σοκολάτα υγείας. Στο εμπόριο κυκλοφορούν πλέον και σοκολάτες bitter με ξηρούς καρπούς ή και φρούτα, που κάνουν αυτό το σνακ πιο ενδιαφέρον.
  • Αντί για μαγιονέζα, χρησιμοποιήστε αβοκάντο.  Η μαγιονέζα δίνει μια πιο πλούσια γεύση στο φαγητό. Το ίδιο και το αβοκάντο. Προσθέστε το σε σαλάτες, σε σάντουιτς, σαν συνοδευτικό μαζί με αυγά και διαπιστώστε το.
  • Αντί για συμπυκνωμένο χυμό, στύψτε το δικό σας χυμό, φτιάξτε το δικό σας smoothie ή πιο απλά φάτε ένα ή δύο φρούτα. Όλες αυτές οι εναλλακτικές έχουν σίγουρα περισσότερες βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά.
  • Αντί για αλατισμένους ξηρούς καρπούς, ψάξτε στο σούπερ μάρκετ για ξηρούς καρπούς χωρίς αλάτι. 
Δείτε επίσης, 10 σνακ για το γραφείο που θα απολαύσετε χωρίς τύψεις.

Κατηγορία: Φαγητό

Λίγο πολύ, όλοι γνωρίζουμε ποια γεύματα είναι πιο υγιεινά και πιο διαιτητικά και συνήθως τα επιλέγουμε. Τι γίνεται, όμως, σε περιπτώσεις που θέλουμε να το ρίξουμε λίγο έξω;
  • Αντί για πατάτες, μπορείτε να συνοδέψετε το φαγητό σας με γλυκοπατάτες. Οι γλυκοπατάτες, εκτός από γεύση θα δώσουν στο φαγητό σας και ωραία εμφάνιση.
  • Αντί για πίτσα με χοντρή ζύμη, επιλέξτε πίτσα με το λεπτό ζυμάρι. Κάτι ξέρουν οι Ιταλοί! 
  • Αντί για σαλάτα του Καίσαρα, δοκιμάστε να φτιάξετε μια σαλάτα με διάφορες πρασινάδες, κοτόπουλο και dressing από ελαιόλαδο και μυρωδικά.
  • Αντί για τηγανητά αυγά με μπέικον, προτιμήστε τα αυγά σας ποσέ ή βραστά. Όσο για το μπέικον μπορείτε να το αντικαταστήσετε με γαλοπούλα ψητή.
  • Αντί για λευκή σάλτσα και κρέμα γάλακτος, προτιμήστε μακαρονάδες με κόκκινη σάλτσα ή πέστο. 
Σίγουρα υπάρχουν και άλλες πιο υγιεινές και πιο αθώες, θερμιδικά, εναλλακτικές σε φαγητά και σνακ που αγαπάμε να καταναλώνουμε. Μην ξεχάσετε να αφήστε παρακάτω στα σχόλια τις δικές σας.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αναζητάμε την έμπνευση

Παγκόσμια Ημέρα Υγείας: Ένας οδηγός για την υγεία σας!

Η εξέλιξη της ιατρικής επιστήμης και της τεχνολογίας τον 21ο αιώνα, έχουν βελτιώσει σημαντικά τις γνώσεις μας και τις δυνατότητές μας στην πρόληψη και αντιμετώπιση των προβλημάτων υγείας. Παρόλα αυτά, γιατί η πρόσβαση σε υπηρεσίες υγείας δεν είναι δεδομένη;

Αναζητάμε την έμπνευση

Ρομποτική χειρουργική: Γνωρίστε το σύστημα Mako με 1.000 επεμβάσεις στο ενεργητικό του.

Σήμερα, γίνεται όλο και περισσότερος λόγος για τη ρομποτική χειρουργική και τα σημαντικά οφέλη και πλεονεκτήματα που παρέχει στον ασθενή. Εσείς γνωρίζατε ότι στην Ελλάδα πραγματοποιούνται με επιτυχία χειρουργεία με τη βοήθεια ρομπότ;

Αναζητάμε την έμπνευση

Πανελλαδική Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας: Tips, Συμβουλές & Δράσεις

Με αφορμή την Πανελλαδική Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας εξασφαλίσαμε για εσάς μία αποκλειστική συνέντευξη με την Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρο Δ.Σ. του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».