Δείτε το από άλλη γωνία

Ο 10λογος της αποταμίευσης

Θυμάστε στο σχολείο που μας έβαζαν να γράφουμε εκθέσεις για την αποταμίευση και παίρναμε και έναν κουμπαρά δώρο; Αυτό βέβαια ήταν χρόνια πριν, όταν οι εποχές ήταν πιο ευνοϊκές. Όμως, η αποταμίευση ως συνήθεια προσαρμόζεται στους καιρούς, αρκεί να θέσουμε ρεαλιστικούς στόχους και κανόνες.

Ο 10λογος της αποταμίευσης

Σήμερα, όταν ακούμε τη λέξη «αποταμίευση, κάποιοι από εμάς, τείνουμε να σφυρίζουμε αδιάφορα, πιστεύοντας ότι δεν έχει πια χώρο στην πιεσμένη οικονομικά καθημερινότητά μας. Οι παροιμίες των παππούδων μας γύρω από το θέμα μας φαίνονται απαρχαιωμένες, ενώ οι σχολικές μας εκθέσεις φαντάζουν αποκυήματα της πιο δραστήριας παιδικής φαντασίας.

Αν προσπαθήσουμε όμως να φέρουμε την έννοια της αποταμίευσης στο τώρα, θα διαπιστώσουμε ότι υπάρχουν τρόποι για να βάζουμε ένα ορισμένο χρηματικό ποσό στην άκρη κάθε μήνα. Πώς; Ακολουθώντας τον αναθεωρημένο δεκάλογο της αποταμίευσης που ετοιμάσαμε και σας παρουσιάζουμε στο παρακάτω video:

Τι λέτε; Πιστεύετε ότι μπορείτε να εφαρμόσετε τις συμβουλές του video ή έστω κάποιες από αυτές; Μην ξεχνάτε ότι ποτέ δεν είναι αργά για να αλλάξετε την οπτική σας για την αποταμίευση και να κάνετε αυτό που πρότινος θεωρούσατε ανέφικτο… εφικτό!


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Δείτε το από άλλη γωνία

6 πράγματα που δεν θα έτρωγε ποτέ μία διατροφολόγος

Ρωτήσαμε την Εκάβη Γεωργουσοπούλου, Διαιτολόγο-Διατροφολόγο, Msc, PhD c., ποια τρόφιμα όχι απλώς θα συνιστούσε στους πελάτες της να μην καταναλώνουν, αλλά δεν θα τα έτρωγε ποτέ ούτε η ίδια! Διαβάστε τι μας είπε.

Δείτε το από άλλη γωνία

O μεσημεριανός υπνάκος ρίχνει την αρτηριακή πίεση

Μια νέα επιστημονική έρευνα έχει καλά νέα για όσους έχουν τη συνήθεια να απολαμβάνουν έναν σύντομο ύπνο το μεσημέρι, καθώς διαπίστωσε πως ο μεσημεριανός ύπνος ρίχνει την πίεση.

Δείτε το από άλλη γωνία

H διαλείπουσα νηστεία είναι όντως πιο αποτελεσματική από την υποθερμιδική δίαιτα;

Αν και χρησιμοποιούνταν από την αρχαιότητα, μόλις πριν μερικά χρόνια οι επιστήμονες αποφάσισαν να το εξετάσουν πιο συστηματικά, να μελετήσουν δηλαδή το κατά πόσο η παρατεταμένη αποχή από το φαγητό μπορεί να επιφέρει μεταβολικά ή άλλα οφέλη στον ανθρώπινο οργανισμό. Τι ισχύει λοιπόν σχετικά με τη διαλείπουσα νηστεία;