Αναζητάμε την έμπνευση

10 καλές συνήθειες για τη νέα χρονιά!

Κάθε νέα χρονιά ξεκινά με νέες αποφάσεις. Παρακάτω θα βρείτε μερικές προτάσεις που θα σας εμπνεύσουν και θα κάνουν καλό στην υγεία, την ψυχολογία… αλλά και τα οικονομικά σας!

10 καλές συνήθειες για τη νέα χρονιά!
1. Ξεκινήστε κάθε μέρα σας με ένα ποτήρι νερό και χυμό λεμονιού.
Όλο και περισσότερες έρευνες διαπιστώνουν την ευεργετική δράση που έχει το νερό με λεμόνι για τον οργανισμό, καθώς βοηθάει να αποβληθούν οι τοξίνες, κινητοποιεί το μεταβολισμό και αναζωογονεί το πνεύμα. Πίνοντάς το πρωί επωφελείστε στο έπακρο και ξεκινάτε την ημέρα σας πιο δραστήριοι και γεμάτοι ενέργεια!
2. Υιοθετήστε μια ρουτίνα ύπνου.
Προσπαθήστε τα βράδια σας να έχουν κάποιες σταθερές συνήθειες. Με αυτόν τον τρόπο, ο οργανισμός λαμβάνει το σήμα ότι ήρθε η ώρα να χαλαρώσει από την ένταση της ημέρας και «προγραμματίζεται» για ύπνο. 
3. Βάλτε τη γυμναστική στη ζωή σας.
Δεν χρειάζεται να γίνεται ξαφνικά gym freaks και να ξημεροβραδιάζεστε στα γήπεδα ή τα γυμναστήρια. Ακόμα και 20 λεπτά ήπιας άσκησης την ημέρα (άντε, έστω τρεις φορές την εβδομάδα) μπορούν να κάνουν σημαντική διαφορά στην υγεία και στη φυσική σας κατάσταση. 
4. Διαβάστε ένα βιβλίο ή μία εφημερίδα.
Αφήστε τα status των φίλων σας στο Facebook και πιάστε ένα βιβλίο ή μια εφημερίδα. Εκτός από το ότι θα πάρετε σημαντικές γνώσεις και πληροφορίες, θα βοηθήσετε τον εγκέφαλό σας να εξασκήσει ιδιότητες όπως η δημιουργικότητα και η λήψη αποφάσεων και θα βελτιώσετε τη μνήμη σας, όπως έδειξε έρευνα του Πανεπιστημίου Yale. Τι περιμένετε; Βάλτε στο πρόγραμμά σας έστω 30 λεπτά διαβάσματος την ημέρα. 
5. Ξεκινήστε αποταμίευση.
Εκείνο το ζευγάρι παπούτσια ή το ταξίδι στο εξωτερικό που τόσο καιρό λαχταράτε μπορεί να γίνει πραγματικότητα με καλό προγραμματισμό και αποταμίευση. Θέλετε να μάθετε τον 10λογο της αποταμίευσης; Δείτε το video: 
6. Αφιερώστε χρόνο στα γεύματά σας.
Μην τρώτε όρθιοι ή στο γραφείο σας ενώ ταυτόχρονα τσεκάρετε τα email σας. Αντιμετωπίστε το κάθε γεύμα σαν μια μικρή ιεροτελεστία, κι απολαύστε κάθε μπουκιά. Θα κάνει καλό στη λειτουργία της πέψης, στην ψυχολογία και στη σιλουέτα σας. 
7. Φροντίστε την υγεία σας.
Η καθημερινότητα καμιά φορά γίνεται απαιτητική με αποτέλεσμα συχνά να παραμελούμε τον εαυτό μας. Φέτος, ήρθε η ώρα να αλλάξετε αυτήν την κακή συνήθεια. Κατεβάστε το eBook  και μάθετε πώς μπορείτε να απογειώσετε την υγεία σας μέσα σε 12 μήνες!
8. Υιοθετήστε ένα κατοικίδιο.
Τα κατοικίδια είναι πολύτιμα για τη σωματική και ψυχική υγεία όλης της οικογένειας, ιδιαίτερα όταν πρόκειται για κάποιο ενεργητικό ζώο –καλό και το χρυσόψαρο, αλλά σίγουρα αν πάρετε σκύλο θα αναγκαστείτε να βγαίνετε περισσότερο έξω από το σπίτι, θα κάνετε γνωριμίες στο πάρκο και θα μπορείτε να εκφράσετε τη στοργή σας χαϊδεύοντας το τριχωτό κεφαλάκι του. Επιπλέον, έρευνες έχουν δείξει ότι η συντροφιά ενός ζώου περιορίζει την εκδήλωση των σωματικών συμπτωμάτων του στρες. 
9. Καθίστε λιγότερες ώρες μπροστά στην τηλεόραση.
Δεν είναι μόνο ότι δεν έχει και τίποτα αξιόλογο να δείτε–είναι κι ότι έχει πλέον διαπιστωθεί ότι οι συνέπειες της καθιστικής ζωής και συχνά της υπερφαγίας που συνδέεται με την τηλεθέαση είναι ευθέως απειλητικές για την υγεία. 
10. Κλείστε ραντεβού με φίλους τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα.
Οι άνθρωποι με ισχυρούς κοινωνικούς και φιλικούς δεσμούς έχουν καλύτερη ψυχική και σωματική υγεία. Μάλιστα, οι τακτικές φιλικές συναναστροφές συνδέονται με λιγότερη θνησιμότητα και ταχύτερη ανάρρωση από ασθένειες. Δείτε εδώ τους 5 λόγους που η φιλία κάνει καλό και στην υγεία!

Ελπίζουμε οι παραπάνω προτάσεις να σας ενέπνευσαν στο να καθορίσετε τους προσωπικούς σας στόχους για τη νέα χρονιά και να σας έδωσαν δύναμη να τις τηρήσετε. Καλή Επιτυχία και Καλή Χρονιά!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Αναζητάμε την έμπνευση

Πανελλαδική Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας: Tips, Συμβουλές & Δράσεις

Με αφορμή την Πανελλαδική Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας εξασφαλίσαμε για εσάς μία αποκλειστική συνέντευξη με την Βασιλική Δανέλλη-Μυλωνά, Πρόεδρο Δ.Σ. του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας (Ι.Ο.ΑΣ.) «Πάνος Μυλωνάς».

Αναζητάμε την έμπνευση

Walk to win: H ελληνική εφαρμογή για το περπάτημα.

Έχετε βάλει στόχο να χάσετε κιλά ενώ περπατάτε; Θέλετε να μάθετε πώς να περπατάτε σωστά ; Αποδέχεστε τα οφέλη του περπατήματος για την υγεία και είστε έτοιμοι να κάνετε το επόμενο βήμα. Η ελληνική εφαρμογή Walk to Win σας βοηθά να πετύχετε τους στόχους σας, ενώ παράλληλα σας επιβραβεύει με έκπτωση στα ασφάλιστρα.

Αναζητάμε την έμπνευση

15 Φεβρουαρίου: Παγκόσμια Ημέρα Καρκίνου στην Παιδική Ηλικία

Ο καρκίνος είναι μια από τις πιο «δύσκολες» ασθένειες, που γίνεται ακόμα «δυσκολότερη» όταν εμφανίζεται σε παιδιά και εφήβους, καθώς αυξάνει και τη ψυχολογική πίεση στις οικογένειες των ασθενών. Το αποτέλεσμα, μεταξύ άλλων, είναι να υπάρχει σε πολλές περιπτώσεις «παραμορφωμένη» εικόνα για τη νόσο. Τι ισχύει, λοιπόν, πραγματικά;